Завданням є формування патріотичних
почуттів, тобто, вироблення високого ідеалу служіння народові, готовність до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання української держави.
Мета – виховання громадянина-патріота, який володіє глибоким
розумінням громадянського обов’язку, готовий у будь-який час стати на захист атьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, прагнути до фізичного вдосконалення, вивчати
бойові традиції та героїчні сторінки історії Українського народу, його Збройних Сил.
Реалізація патріотичного напрямку виховання :
Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.
Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу
якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що в
моєму класі, школі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене.
Патріотичний напрямок виховання учнів в Мокрецькому НВК
реалізується через:
- громадянську освіту та громадянське виховання;
- військово - патріотичне виховання;
- правове виховання;
- морально - етичне виховання на основі вивчення традицій українського народу;
В нашому закладі патріотичне
виховання також конкретизується через систему таких виховних завдань:
-
утвердження
в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
-
виховання
поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
-
підвищення
престижу військової служби як виду державної служби, а звідси культивування ставлення до солдата як до державного службовця;
-
визнання й забезпечення в
реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
-
усвідомлення
взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
-
сприяння набуттю дітьми та
учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського
суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності
розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
-
формування
етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та
майбутнього;
-
формування
толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
-
утвердження
гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства; культивування кращих рис української ментальності –
-
працелюбності,
свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
-
формування
мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;
-
спонукання
зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму, фашизму.