Науково-методична та експериментальна робота
Методична діяльність ліцею полягає в системному підході до підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, що забезпечує діалектичну єдність мети і завдань, змісту, форми і методів навчання та виховання учнів.
Науково-методичною проблемою ліцею є - «Розвиток творчих здібностей дитини з відповідними індивідуальними можливостями».
Пріоритетні напрямки
Головні принципи методичної роботи в ліцеї :
оперативність, мобільність,випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість культурних знань і моральних цінностей.
Педагогічний колектив ліцею
Педагогічних працівників - 20
обслуговування персоналу - 15
Якісний склад:
Вища категорія - 10
Перша категорія - 2
Друга категорія -7
Спеціаліст - 1
Учитель-методист - 1
Старший учитель - 3
Структура методичної роботи
У навчальному закладі використовуються групові та індивідуальні форми оргмізації методичної роботи.
Методичне забезпечення створення шляхом методичних об'єднань. У школі працює 4 методичних об'єднання.
№ п / п |
Шкільні методичні об'єднання |
Керівник |
Проблема, над якою працює |
1. |
МО вчителів початкових класів |
Іванова С.М. |
Інноваційні технології - шлях до перевірки проблеми організації освітнього процесу в сільській школі |
2. |
МО вчителів гуманітарного циклу |
Підопригора А.В. |
Запровадження передових технологій навчання |
3. |
МО вчителів природничо-математичного циклу |
Раєнок Н.П.
|
Активна пізнавальна діяльність учнів у процесі навчання |
4. |
МО класних керівників |
Яроцька О.А. |
Виховання творчої особистості, здатної до самовдосконалення |