МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/64-од
Про організацію інклюзивного
навчання в ліцеї 2024-2025 н.р.
Відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, рішення педагогічної ради від 29.08.24 року № 01-22/01
НАКАЗУЮ:
1. Відкрити з 01 вересня 2024 р. на підставі висновків Комунального закладу Броварської районної ради інклюзивно-ресурсного центру інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами (дітей з вадами фізичного та психічного розвитку) класи з інклюзивною формою навчання 2, 4, 5, 9, 11 класи, а саме:
1. Ільчука Дмитра – (висновок від 21.05.2021 № ІРЦ 85067/2020/93098);
2. Кощія Георгія – (висновок від 15.09.2023 № ІРЦ 85067/2023/455628);
3. Кучер Валентин – (висновок від 21.11.2023 № ІРЦ – 85067/2023/472063);
4. Уткіна Дмитра – (висновок від 13.03.2020 № ІРЦ 85067/2020/103077);
5. Волкової Софії – (висновок від 13.03.2020 № ІРЦ 85067/2021/197078);
6. Кучер Арсен – (висновок від 22.11.2023 № ІРЦ85067/2023/472040)).
2. Вчителям-предметникам, які викладають у 2, 4, 5, 9 та 11-му класах:
2.1. Створити належні умови для інклюзивної форми навчання учням з особливими освітніми потребами.
3. Спільно з учителями-предметниками, батьками дитини з особливими освітніми потребами, класними керівниками 2, 4, 5, 9 та 11 класів і заступником директора з навчально-виховної роботи, учням з особливими освітніми потребами, розробити індивідуальні програми розвитку та індивідуальні навчальні плани з урахуванням висновків психолого-медико-педагогічної консультації.
3.1. Вести учнівське портфоліо для відображення навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами, розвитку її інтересів. Постійно
4. Організувати психолого-педагогічний супровід учням з особливими освітніми потребами у складі:
- заступник директора з НВР- Чередничок В.О.;
- практичний психолог – Жеребіло О.М.;
- класні керівники – Жебровська Т.В.;
- Макаренко А.П.;
- Бобошко Н.М.;
- Раєнок Н.П.;
- соціальний педагог – Яроцька О.А.;
- медична сестра – Посідзей О.О.;
- батьки учнів.
4.1. Працівникам психолого-педагогічного супроводу вести постійний контроль за поведінкою та розвитком учнів і організувати навчання за освітньою програмою Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти у поєднанні з навчальним планом спеціальних закладів загальної середньої освіти з навчанням української мови для дітей з інтелектуальним порушенням.
5. Учителям-предметникам інклюзивних класів забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби учнів. Постійно
6. Бібліотекарю ліцею Дрьоміній Т.В. організувати підручники для учнів з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання. Постійно
7. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу визначеним індивідуальним навчальним планом. Постійно
8. Залучати учнів до позакласних і позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я. Постійно
9. Асистентам вчителя Слободянюк І.О., Литовченко З.Д. , Буцик В.М. та Білій Т.В.:
9.1. Вивчати стан адаптації учнів. Постійно
9.2. Надавати систематичну консультативну допомогу вчителям-предметникам, які викладають у класах з інклюзивною формою навчання, у створенні сприятливих умов адаптації, психологічно комфортного перебування в учнівському колективі. Постійно
9.3. Проводити корекційно-розвиткові заняття. Постійно
9.4. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини і родини.Постійно
10. Класним керівникам 2, 4, 5, 9 та 11 класів:
10.1. Запобігати проявам негативного ставлення в учнівському колективі, дискримінації, вести цілеспрямовану роботу у учнівським колективом класу, спрямовану на виховання толерантності, добра, милосердя. Постійно
10.2. Забезпечити постійну співпрацю з батьками дитини, яка має особливості психофізичного розвитку, їх інформування, педагогічну підтримку, залучення до організації навчально-виховного процесу. Постійно
11. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О.:
11.1. Взяти під контроль:
- організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами у 2, 4, 5, 9 та 11 класах з інклюзивною формою навчання;
- обов’язкове проведення корекційно-розвивальних занять і соціально-психологічний супровід;
- здійснення аналізу результативності навчально-виховного процесу в класі з інклюзивною формою навчання та рівня досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Постійно
11.2. Провести методичну нараду вчителів-предметників, які викладають у класі інклюзивного навчання, з питань методики організації навчально-виховного процесу.
11.3. Щомісяця на нараді при директорові інформувати про стан навчально-виховного процесу в класах з інклюзивною формою навчання. Щомісяця
12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
З наказом № 01-02/64-од від 02.09.2024 року
ознайомлені: _________Валентина Чередничок
__________Тетяна Дрьоміна __________Наталія Бобошко
__________Тетяна Жебровська __________Наталія Раєнок
__________Ольга Жеребіло __________Зінаїда Литовченко
__________Ольга Посідзей __________Ірина Слободянюк
__________Вікторія Буцик __________Оксана Яроцька
__________Алла Макаренко __________Тетяна Біла
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2024 р. с.Мокрець № 01-02/53-од
Про погодження освітньої програми
Керуючись Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про дошкільну освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Концепції «Нова українська школа», схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р та на підставі педагогічної ради від 29.08.2024 року № 01-22/01
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити «Освітню програму» Мокрецького ліцею Калитянської селищної ради Броварського району Київської област на 2024-2025 навчальний рік.
2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/57-од
Про застосування української мови
як державної
На виконання ст.10 Конституції України, законів України «Про освіту» (ст.1,6,7), «Про загальну середню освіту» (ст.1,5,7), «Про засади державної мовної політики» (ст.1,20), «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (ст.9,12,13,21,21,29), листа Міністерства освіти і науки України від 01.02.2018 № 1/9-74 «Щодо застосування державної мови в освітній галузі», листа Уповноваженого із захисту державної мови від 12.01.2021 № 28/0- 01/21-У, з метою виконання в повному обсязі законодавства України щодо застосування державної мови в освітній галузі та створення належних умов для розвитку і розширення сфери функціонування української мови, виховання шанобливого ставлення до неї, формування патріотизму в майбутніх громадян України
НАКАЗУЮ:
1. Мовою освітнього процесу в ліцеї є державна мова.
2. З метою виконання в повному обсязі законодавства України в частині застосування української мови в робочий час у ліцеї педагогічними працівниками, іншим персоналом державну мову використовувати, як мову навчальних матеріалів, ведення занять, різноманітних заходів, спілкування педагогічних та інших працівників зі здобувачами освіти в рамках освітнього процесу.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О.:
3.1. Здійснювати постійний контроль за виконанням вимог законодавства щодо мови навчання та цього наказу.
3.2. Щорічно розробляти та затверджувати освітні програми з певним мовним компонентом, визначення вимог до обов’язкових результатів навчання, компетентностей здобуваної загальної середньої освіти відповідного рівня та форми їх державної атестації.
4. Педагогічному колективу:
4.1. Виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України і додержуватися установчих документів та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
4.2. В діловодстві застосовувати державну мову, крім випадків, передбачених законодавством.
4.3. Продовжити роботу з популяризації української мови в учнівському, батьківському та педагогічному середовищах, а також, за необхідності, забезпечити підвищення рівня володіння державною мовою педагогічними працівниками.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/66
Про організацію харчування
учнів закладу на І семестр 2024-2025 н.р.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ст.56 Закону України «Про освіту», ст.20, 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту», ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», ст.30 «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чернобильської катастрофи», ст.7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», відповідно до вимог Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205, керуючись рішенням Калитянської селищної ради від 20 квітня 2023 року № 2286-61-УІІІ «Про внесення змін до рішення Калитянської селищної ради від 16.06.2022 р. № 1956-32-УІІІ «Про затвердження Програми «Організація харчування учнів та вихованців у закладах Калитянської селищної ради на 2023-2027 роки»
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О. організувати харчування учнів закладу освіти з 02 вересня 2024 року.
2. Організувати безкоштовне, пільгове харчування, а також за батьківські кошти та встановити вартість:
· Для дітей віком від 1 до 3 років – 70,00 грн.
· Для дітей віком від 3 до 6/7 років – 85,00 грн.
· Для вихованців дитячого будинку – 150,00 грн.
· Для учнів віком від 6 до 10 років – 31,00 грн.
· Для учнів віком від 10 років – 35,00 грн.
· Для учнів ГПД – 31,00 грн.
2. За бажанням батьків та за батьківські кошти гаряче харчування для учнів 5-11 класів складає:
3. Соціальному педагогу Яроцькій О.А., кл.керівникам 1-11 класів:
3.1 забезпечити учнів безкоштовним харчуванням за кошти місцевого бюджету відповідно до затверджених категорій, а саме:
· учні із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
· учні з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах;
· діти з інвалідністю;
· діти внутрішньо переміщених осіб;
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
· дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) помір під час захисту незалежності та суверенітету України;
· учні закладів освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, а також дітей, евакуйованих із зони відчуження, дітей, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, і тих, що проживали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
· дітей, які стоять на обліку в службі у справах дітей як такі, які перебувають у складних життєвих обставинах.
4. Призначити відповідальними за вчасну оплату:
- в 5-11 кл. – класних керівників
5. Бракеражній комісії, медсестрі О.Посідзей, комірнику Н.Ішимбаєвій, гол.бухгалтеру С.Козаченко:
- один раз у квартал проводити моніторинг цін на продукти;
- проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог чинного законодавства;
- приймати продукти лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів.
- при встановленні недоброякісності будь-якого продукту повертати його постачальнику.
6. Відповідальним за організацію харчування учнів, замовлення і надходження гарантованих якісних продуктів і продовольчої сировини у необхідній кількості з додержанням умов і термінів їх збереження, технології виготовлення страв покласти на медичну сестру О.Посідзей, кухаря Н.Ішимбаєву.
6.1. Відповідальним:
- посилити контроль за дотриманням особистої гігієни працівниками, які пов'язані за організацією харчування учнів та вихованців, проходженням ними медогляду, дотриманням санітарно-гігієнічного режиму в харчоблоці на їдальні освітнього закладу;
- контролювати постачання продуктів харчування на наявність сертифікатів якості та ветеринарних посвідчень;
- не замовляти, не приймати продукти забороні Інструкцією для вживання в освітньому закладі;
7. Відповідальним за організацію харчування В.Чередничок, О.Яроцькій, О.Посідзей, Н.Ішимбаєвій, слідкувати за дотриманням двотижневого меню, складанням щоденних меню-розкладок, дотриманням норм закладки сировини та виходу готової продукції, попередженням спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь.
8. Відповідальною особою, яка буде заключати договори з постачальником продуктів харчування призначити уповноважену особу Дрьоміну Т.В..
9. Не допускати на харчоблок посторонніх осіб, осіб без санітарного огляду.
10. Медичній сестрі ліцею О.Посідзей:
- забезпечити виконання норм харчування;
- щодня розміщувати завірене керівником ліцею щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків;
- вести журнал бракеражу готової, сирої продукції та журналу здоров'я працівників харчоблоку;
- забезпечити щоденний особистий контроль за організацією та якістю приготування страв у ліцеї;
- забезпечити щоденну відповідність меню-розкладу перспективному двотижневому меню та картотеці страв;
- забезпечити щоденний вихід готових страв відповідно до меню-розкладу та картотеки страв;
- забезпечити щоденну розкладку продуктів для приготування страв згідно з меню-розкладом;
- забезпечити щоденне оформлення меню-розкладу згідно з нормативними вимогами;
- активізувати просвітницько-роз'яснювальну роботу серед дітей та батьків з питань раціонального харчування, профілактики кишково-шлункових інфекцій, дотримання правил особистої гігієни.
- контролювати дотримання технології приготування страв.
11. Завгоспу ліцею Н.Пархоменко:
- забезпечити на харчоблоці:
- безперебійну достатню кількість проточної холодної та гарячої води;
- робочий стан каналізаційної та вентиляційної систем;
- ефективну роботу та достатню кількість технологічного та холодильного обладнання;
- достатню кількість столового та кухонного посуду, розробного інвентарю та обладнання;
- достатню кількість миючих та дезінфекційних засобів, спецодягу для працівників;
- забезпечити належний питний режим для дітей у ліцеї;
- забезпечити всі рукомийники милом та рушниками;
- здійснювати контроль за обладнанням харчоблоку (робочим станом, заявками на ремонт).
12. Комірнику ліцею:
- при замовленні продуктів харчування дотримуватися розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів відповідно до вимог чинного законодавства;
- забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання;
- здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини у книзі складського обліку, суворо дотримуватись умов зберігання та термінів реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини;
- надсилати щомісячне попереднє замовлення на продукти харчування до постачальників відповідно до примірного двотижневого меню;
- контролювати умови доставки продуктів харчування до ліцею;
- закуповувати продукти за цінами, що не перевищують закупівельні ціни;
- здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини у книзі складського обліку, суворо дотримуватися умов зберігання та термінів реалізації продуктів харчування.
13. Кухарю Н.Ішимбаєвій:
- спільно з медичною сестрою дотримуватися нормативних вимог щодо правильності закладки продуктів;
- власним підписом засвідчувати у «Журналі здоров'я працівників харчоблоку» відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку;
- проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м'яса зазначити у зошиті обліку відходів;
- суворо дотримуватися рецептури, технології приготування їжі та видачі страв;
- суворо дотримуватись санітарно-гігієнічних правил та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуватись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей;
- видавати готові страви тільки після зняття проб, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку на групи, тільки в посуд із відповідним маркуванням;
- щоденно відбирати харчові проби та зберігати їх відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.
14. Класним керівникам:
- приділяти увагу формуванню культурно-гігієнічних навичок під час вживання їжі;
- вчити дітей правильно користуватись виделкою, серветкою, привчати дітей сідати за стіл в охайному вигляді, з чистими руками, вчити дітей їсти охайно, сидіти за столом правильно;
- проінформувати батьків на перших батьківських зборах про порядок отримання гарячого харчування та харчування на пільговій основі;
- протягом тижня зібрати документи, що підтверджують право на безоплатне харчування;
- у разі поповнення дітей пільгових категорій подавати інформацію соціальному педагогу О.Яроцькій;
- вчасно повідомляти про наявність учнів, що отримують безкоштовне харчування, особу відповідальну за організацію харчування, так як у разі відсутності учнів під час навчання компенсація не проводиться.
- за наявності у класі учнів, які отримують безоплатне харчування, нести відповідальність за відповідність отриманого безкоштовного харчування фактичній кількості дітей у класі згідно з обліком відвідування в класних журналах;
- постійно здійснювати облік дітей, охоплених гарячим харчуванням, харчуванням на пільговій основі;
- щомісяця подавати в бухгалтерію звітну щодо обліку харчування учнів за кошти батьків та пільгових категорій.
- кожного дня відмічати учнів в їдальні, які харчуються;
- довести до відома батьків, вартість харчування учнів, які харчуються за власні кошти та 50 % учнів батьки яких є учасниками бойових дій.
15. Головному бухгалтеру С.Козаченко:
- проводити щомісяці до 20 числа моніторинг на продукти харчування;
- посилити контроль за цінами, за якими здійснюється закупівля продуктів.
Вважати обов'язковими на кухні наступні документи:
- наказ про організацію харчування учнів закладу;
- накладні на отримані продукти;
- сертифікати якості; щоденне меню-вимогу;
- технологічні картки приготування страв;
- бракеражні журнали; журнал обліку дітей; списки учнів, що харчуються.
16. Класним керівникам та соціальному педагогу О.Яроцькій забезпечити ведення табелів харчування учнів класу; контролювати термін дії довідки про отримання допомоги.
17. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/60-од
Про призначення відповідальних
працівників за інформаційне
наповнення та оновлення
офіційного сайту ліцею
На виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій „Сто відсотків”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 94, розділу 4.2.4, з метою своєчасного висвітлення діяльності Мокрецького ліцею
НАКАЗУЮ:
1. Призначити відповідальною за отримання електронної пошти секретаря ліцею Олексієнко Л.В..
2. Призначити відповідальною за інформаційне наповнення офіційного сайту ліцею Яроцьку О.А. – педагога-організатора.
3. Оновлення офіційного сайту ліцею покласти на творчу групу у складі:
- Чередничок В.О. – заступник директора з навчально-виховної роботи;
- Яроцьку О.А. – соціальний педагог;
- Дрьоміну Т.В. – бібліотекаря ліцею;
- Іванову С.М. – вч.початкових класів.
4. Відповідальній за отримання електронної пошти Олексієнко Л.В.:
4.1. Переглядати електронну пошту три рази на день: (о 900; о 1200 та 1500).
4.2. Відправляючи електронну пошту, обов’язково зазначати для кого надіслано та тему повідомлення.
4.3. Електронні документи реєструвати відповідно до інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах Постійно
5. Творчій групі забезпечити щонедільне оновлення розділу "Новини", а інших розділів у разі необхідності. Постійно
6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/69-од
Про структуру 2024-2025 навчального року
та режим роботи працівників ліцею
Відповідно до частин І, 3,6 статті 16 «Навчальний рік та режим режим роботи закладу загальної середньої освіти» частин 3-5 статгі 10 «Організація освітнього процесу» Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до Закону України від 24.02.1994 № 4004–ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення » стаття 20, Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.200801 від 14.08.2001 № 63 (п.3.1,п.9.2), ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людини», Постанови МОЗ № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID – 19), від 28.04.22 № 7325«Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану»
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити режим роботи Мокрецького ліцею на 2024-2025 навчальний рік.
2. Розпочати новий 2024-2025 н.р. днем 02 вересня 2024 року о 830 год.:
2.1. Провести вступні та первинні інструктажі з усіма учасниками навчально-виховного процесу.
3. Встановити початок навчальних занять для учнів 1-4 класів та 5-11 класів о 830 год..
4. Встановити тривалість уроків:
· у 1 класах – 35 хвилин;
· 2–4 класи – 40 хвилин;
· 5–11 класи - 45 хвилин.
Розклад дзвінків уроків:
1. 8.30 – 9.15
2. 9.25 – 10.10
3. 10.30 – 11.15
4. 11.35 – 12.20
5. 12.30 – 13.15
6. 13.25 – 14.10
7. 14.20 – 15.05
8. 15.15 – 16.00
5. Навчальні заняття організувати за семестровою системою:
І семестр – 02.09.2024 по 22.12.2024 р.
ІІ семестр – 13.01.2025 по 30.05.2025 р.
Зимові канікули - з 23.12. по 12.01.25 р.
Весняні канікули - з 24.03. по 30.03.25 р.
5.1 Своєчасно інформувати випускників 11 класу та їх батьків про терміни реєстрації ЗНО.
6. Усім вчителям-предметникам:
6.1. Спланувати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, а також річний план роботи ліцею.
6.2. Календарно-тематичні плани з предметів подати на затвердження (погодження) директору (заступнику директора з НВР) до 14.09.2024 (на І семестр) і до 16.01.2025 (на ІІ семестр).
6.3. Факультативні заняття, індивідуальні години, спортивні секції та гуртки проводити відповідно до затвердженого графіка проведення.
6.4 Своєчасно робити записи у класних журналах про проведені уроки відповідно Інструкції з ведення журналів.
6.5 Категорично забороняється вносити зміни до класних журналів без відома класного керівника. У разі помилкового або неправильного запису в журналах
поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою.
7. Медичній сестрі ліцею Посідзей О.О.:
7.1. Здійснювати моніторинг стану здоров’я учнів та працівників закладу (термометрія, опитування, з’ясування стану здоров’я).
7.2. Ввести в обов’язки подачу сигналу під час повітряної тривоги.
8. Педагогу-організатору Яроцькій О.А.:
8.1. Щоденно протягом перших 2-х годин (8:45-10:45) здійснювати моніторинг відвідування занять учнями класу; своєчасно з’ясовувати причини відсутності (спізнення) дітей.
9. Психологу ліцею Жеребіло О.М. здійснювати психолого-педагогічний супровід учнів класу згідно функціональних обов’язків.
10. Забезпечити суворе дотримання пропускного режиму учнями класу та їх батьками.
11. Завгоспу ліцею Пархоменко Н.П.:
11.1. Забезпечити безперебійне функціонування навчального закладу в навчальний та канікулярні періоди з повним дотриманням дій правового режиму в умовах воєнного стану.
11.2. Здійснювати контроль за безперешкодним доступом до підвальних, над дахових та службових приміщень, аварійних виходів.
11.3 У разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій. Виклик відповідних служб здійснюється за номерами:
«101» - пожежно-рятувальна служба;
«102» - поліція;
«103» - медична допомога;
«104» - газова служба.
11.4. Забезпечити своєчасну підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період.
12. Встановити гнучкий режим роботи їдальні з 730 - 1530
12.1. Організацію харчування учнів 1-4 класів здійснювати з 1100 - 1330
13. Категорично забороняється:
13.1 Користування мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу.
13.2 Звільняти учнів з уроків (репетиції, змагання тощо) без погодження з адміністрацією закладу та відповідних розпоряджень.
13.3 Відвідування батьків навчального закладу без нагальної потреби.
14. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О. здійснювати суворий контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та режиму роботи учасників навчально-виховного процесу ліцею.
15. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.08.2024 р. с.Мокрець № 01-02/55-од
Про зарахування
учнів до 1 класу
На виконання ст.3 Закону України «Про освіту», відповідно до абзацу першого частини третьої ст.18 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу МОН України від 16.04.2018 р. № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» та на підставі заяв батьків, медичних карток, копій свідоцтва про народження дітей
НАКАЗУЮ:
1. Зарахувати дітей до 1 класу у такому складі:
1. Бриков Артем Юрійович
2. Васильченко Мілана Тимурівна
3. Вінокуров Богдан Сергійович
4. Годованюк Анна Іванівна
5. Дьогтєва Єва Олександрівна
6. Маховка Назар Артурович
7. Новосьолова Єлізавета Сергіївна
2. Даний наказ висвітлити на сайті закладу.
2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О..
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 р. с.Мокрець № 01-02/72-од
Про проведення загально-
національної хвилини мовчання
Відповідно до Указу Президента України від 16 березня 2022р. № 143/2022 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України», з метою вшанування світлої пам’яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України
НАКАЗУЮ:
1. Проводити щоденно о 9 годині 00 хвилин хвилину мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
2. Всім педагогічним працівникам на першому уроці організувати проведення хвилини мовчання, незалежно від теми уроку та форми організації навчального процесу.
3. Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника директора з навчально виховної роботи Чередничок Валентину Олексіївну.
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
07.06.2024 р. с.Мокрець № 01-02/37
Про переведення учнів на
наступний рік навчання
На підставі нормативно-правових документів щодо закінчення 2023/2024 навчального року, а саме: Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України від 08.11.2023 року № 3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року», Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Указом Президента України від 1 травня 2023 року № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», порядку переведення учнів(вихованців)загальноосвітнього закладу до наступного т класу, затвердженого наказом міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762 (із змінами), Порядку зарахування . відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль « За досягнення у навчанні», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 № 306 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та організації освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», наказу начальника відділу освіти Калитянської селищної ради від 07.06.2024 № 01-06/65-од «Про організоване завершення 2023-2024 навчального року та вручення документів про освіту у закладах освіти» на підставі рішення педагогічної ради закладу протокол № 01-22/03 від 30.05.2024 р.
НАКАЗУЮ:
1. Перевести здобувачів 1-4 класів до наступних класів, а саме:
до 2 класу у кількості – 15:
1. Білоуса Костянтина
2. Галамагу Артема
3. Гончарука Ростислава
4. Горбенко Соломію
5. Давидова Миколу
6. Закревського Костянтина
7. Кирпу Мирослава
8. Кощія Георгія
9. Петренка Владислава
10. Півень Карину
11. Саченка Давида
12. Сергійчук Аміну
13. Сергійчук Ангеліну
14. Смалюка Дмитра
15. Ходія Максима
до 3 класу у кількості – 15:
1. Башленка Андрія
2. Білого Матвія
3. Булавіну Діану
4. Жебровську Вікторію
5. Киріченка Дениса
6. Колодяжну Милану
7. Мельніченка Михайла
8. Монастирського Максима
9. Мощенко Каріну
10. Неділько Ангеліну
11. Грищенко Ангеліну
12. Півень Вікторію
13. Дервісіс Марію
14. Радченко Соломію
15. Святенка Богдана
до 4 класу у кількості – 16:
1. Вєтрову Марію
2. Дьогтєву Кіру
3. Ільчука Дмитра
4. Ішимбаєву Алесю
5. Калуту Софію
6. Кононенка Олександра
7. Манойленка Миколу
8. Нікішина Даніїла
9. Зозюка Максима
10. Петренка Богдана
11. Савчук Мілану
12. Солодку Марію
13. Суховія Олександра
14. Щербату Аріну
15. Шлаган Богдана
16. Кирпу Марка
до 5 класу у кількості – 13:
1. Дрьоміна Сергія
2. Жеребіла Івана
3. Коваленко Анастасію
4. Козуб Ангеліну
5. Косінова Микиту
6. Куценко Анастасію
7. Матюшко Єву
8. Мішановську Софію
9. Омельченка Владислава
10. Сизову Катерину
11. Уланову Юлію
12. Кучера Арсена
13. Ходоса Віктора
2. Видати табелі успішності здобувачам освіти із результатами досягнень у навчанні за І та ІІ семестри та за рік.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О..
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.06.2024 р. с.Мокрець № 01-02/38
Про переведення учнів на
наступний рік навчання
На підставі нормативно-правових документів щодо закінчення 2023/2024 навчального року, а саме: Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України від 08.11.2023 року № 3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року», Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Указом Президента України від 1 травня 2023 року № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», порядку переведення учнів(вихованців) загальноосвітнього закладу до наступного класу, затвердженого наказом міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762 (із змінами), Порядку зарахування . відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль « За досягнення у навчанні», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 № 306 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та організації освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», наказу начальника відділу освіти Калитянської селищної ради від 07.06.2024 № 01-06/65-од «Про організоване завершення 2023-2024 навчального року та вручення документів про освіту у закладах освіти» на підставі рішення педагогічної ради закладу протокол № 01-22/03 від 30.05.2024 р.
НАКАЗУЮ:
1. Нагородити Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», а саме:
1. Чикурову Вікторію – ученицю 5 класу
2. Білоус Євгена - учня 6 класу
3. Тельпиша Арсена - учня 6 класу
4. Гончарову Софію – ученицю 7 класу
5. Кубрак Богдану - ученицю 10 класу
6. Мешу Поліну - ученицю 10 класу
7. Яроцьку Світлану - ученицю 10 класу.
2. Перевести учнів 5-8 та 10 класів до наступних класів, а саме:
до 6 класу у кількості 5 здобувачів освіти
1. Дзюбенко Ангеліну
2. Макаренка Олександра
3. Олійник Катерину
4. Сергійчук Анету
5. Чикурову Вікторію
до 7 класу у кількості 16 здобувачів освіти
1. Білоус Євгена
2. Братицю Аліну
3. Булавіну Аріну
4. Гайову Ілону
5. Дмитренко Софію
6. Грищенко Вікторію
7. Літинського Богдана
8. Манойленка Артема
9. Омельченко Ганну
10. Омельчук Євгенію
11. Радченко Вероніку
12. Стеценко Вероніку
13. Тельпиша Арсенія
14. Тітаренко Варвару
15. Шлаган Вікторію
16. Яременка Тимофія
до 8 класу у кількості 14 здобувачів освіти
1. Башленка Сергія
2. Святенка Даніїла
3. Вачрішвілі Мзію
4. Семеська Олега
5. Гайового Данила
6. Семесько Таїсію
7. Гончарову Софію
8. Сидорова Гліба
9. Іванова Олександра
10. Чубика Василя
11. Кухтика Антона
12. Падій Анну
13. Дяченко Вікторію
14. Миронова Євгенія
до 9 класу у кількості 9 здобувачів
1. Вітрук Ауріку
2. Горбенка Ярослава
3. Саченко Марію
4. Довгопола Дмитра
5. Іванчу Софію
6. Федоровську Тетяну
7. Шапошнікову Анну
8. Новік Анастасію
9. Кучера Валентина
до 11 класу в кількості 17 учнів
1. Білича Дмитра
2. Вітрук Ангеліну
3. Волкову Софію
4. Горбенка Володимира
5. Готко Поліну
6. Григораш Іванну
7. Ізотова Андрія
8. Калуту Анастасію
9. Кубрак Богдану
10. Марченка Петра
11. Мешу Поліну
12. Нікітенко Вікторію
13. Олар Яну
14. Трошину Олександру
15. Уткіна Дмитра
16. Яременко Вероніку
17. Яроцьку Світлану
2. Видати здобувачам освіти табелі успішності, у яких відобразити досягнення у навчанні за І, ІІ семестри та за рік.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Чередничок В.О..
Директор ліцею Валентина МАРФУТКО