МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ліцею
______________ В.В.Марфутко
План заходів
щодо запобінання тютюнопаління, наркоманії та вживання алкогольних напоїв серед здобувачів освіти
на 2024-2025 н.р.
№ |
Заходи |
Строки виконання |
Відповідальні за виконання |
1. |
Неухильне виконання вимог Закону України «Про освіту» та забезпечення умов для здобуття неповнолітніми загальної середньої освіти. |
Протягом року |
Адміністарація ліцею Педагогічний колектив |
2. |
Інформаційно-роз’яснювальна, профілактична робота із здобувачами освіти щодо підвищення рівня обізнаності учасників освітнього процесу про небезпеки, пов’язані із вживанням наркотиків, алкоголю, тютюнопалінням. |
Протягом року |
Адміністрація ліцею Педагогічний колектив |
3. |
Продовження роботи шкільної комісії з профілактики правопорушень та негативних проявів серед учнівської молоді. |
Протягом року |
Адміністрація Соціальний педагог Практичний психолог |
4. |
Проведення Тижденя Олімпійської освіти. |
Вересень |
Вчителі фізкультури |
5. |
3 метою організації змістовного дозвілля, профілактики шкідливих звичок, виховання здорового способу життя, вживання заходів залучення учнів до гуртків. |
Вересень |
Соціальний педагог Класні керівники |
6. |
Оформлення інформаційного куточка у фойє школи про небезпеку вживання наркотичних засобів, психотропних речовин, алкоголю, тютюнопаління. |
Жовтень |
Психолог Соціальний педагог |
7. |
Створення необхідних умов для занять фізкультурно-спортивною роботою, особливо в позаурочний час. Активізування роботи спортивних секцій та шкільного самоврядування організація та проведення фізкультурно-спортивні змагання, свята.
|
Жовтень |
Адміністрація ліцею
Вчитель фізкультури |
8. |
Висвітлювання питаннь по профілактиці та боротьбі з наркоманією, алкоголізмом, палінням, СНІДом на батьківських зборах, організувати зустрічі ювенальною превенцією та лікарями. |
Протягом року |
Адміністрація ліцею Класні керівники |
9. |
Систематичне надання класним керівникам допомоги в роботі з учнями, схильними до правопорушень. |
Протягом року |
Психологічна служба |
10. |
3 метою попередження серцево - судинних захворювань, захворювань травної системи, легеней, як наслідок тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотичних речовин проведення лекцій на тему здорового способу життя |
Протягом року |
Медична сестра Вчитель основ здоров’я |
11. |
Організація виставок та оглядів спеціальної літератури. |
Протягом року |
Бібліотекар |
12. |
Обладнання нового куточка з антинаркологічної, антиалкогольної пропаганди, боротьби зі СНІДом. |
Листопад |
Медична сестра Вчитель основ здоров’я Соціальний педагог |
13. |
Проведення Міжнародного дня відмови від куріння. |
Листопад |
Соціальний педагог |
14. |
Вивчення нових тенденцій в шкідливих звичках, консультування батьків та
попередження їх появі в навчальному закладі. |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
15. |
Проведення Всесвітнього дня боротьби з наркоманією. |
Березень |
Вчитель основ здоров’я Соціальний педагог |
16. |
Проведення тижня пропаганди здорового способу життя. |
Квітень |
Адміністрація ліцею Педагоги |
17. |
Проведення Всесвітнього дня здоров’я |
Квітень |
Адміністррація ліцею Педагоги |
18. |
Проведення конкурсів малюнків на теми здорового способі життя та правову тематику. |
Протягом року |
Педагог організатор |
19. |
Проведення Дня боротьби зі СНІДом. |
Грудень |
Соціальний педагог |
20. |
Перегляд та обговорення фільмів, роликів щодо протидії вживання та поширення алкоголю, тютюнових виробів, профілактики та наслідків ВІЛ/СНІДу, ІПСШ, наркоманії |
Протягом року |
Соціальний педагог
|
21. |
Впровадження різноманітних форм організації дозвілля учнів як альтернативу способу життя, який шкодить здоров’ю. |
Протягом року |
Педагог організатор |
22. |
Рейд «Перерва» |
Протягом року |
Соціальний педагог |
23. |
Виявлення учнів, схильних до правопорушень. |
Протягом року |
Психолог Соціальний педагог
|
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
КАЛИТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ліцею
______________ В.В.Марфутко
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2024/2025 навчальному році
|
|||||
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
|||||
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
||
1 |
Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р. |
Серпень |
Адміністрація |
||
2 |
Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань протидії булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Вересень |
Адміністрація |
||
4 |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічнимипрацівниками; з технічнимперсоналом. |
Вересень, січень |
ЗДНВР |
||
5 |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів |
Вересень |
Класні керівники |
||
7 |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Жовтень, січень |
Педагог-організатор |
||
8 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) на сайті закладу |
Листопад |
Соціальний педагог |
||
9 |
Участь у акції «16 днів проти насильства» |
25 листопада – 10 грудня |
Практичний психолог, соціальний педагог |
||
10 |
Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі |
Лютий – квітень та/або впродовж навчального року за потреби |
Адміністрація, класні керівники, запрошені спеціалісти |
||
Робота з працівниками школи |
|||||
11 |
Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них |
Протягом року |
Голови МО |
||
12 |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Зимові канікули |
Психолог, запрошені спеціалісти |
||
13 |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
За результатами І та ІІ семестрів |
Практичний психолог |
||
14 |
Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій |
Впродовж навчального року |
ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог |
||
Робота з учнями |
|||||
15 |
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Класні керівники, психолог |
||
16 |
Проведення ранкових зустрічей («Ранкове коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі |
Впродовж року |
Класні керівники |
||
17 |
Імітаційні ігри для молодших школярів (1 – 4-й класи): «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив однокласника» тощо |
Листопад |
Класні керівники |
||
18 |
День толерантності |
15.11.2024 р. |
Соціальний педагог |
||
20 |
Інформаційна акція «16 днів проти насильства» |
Листопад - грудень |
Соціальний педагог практичний психолог |
||
21 |
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо |
Січень |
Класні керівники, психолог |
||
22 |
«Година з психологом»: розмови про булінг, творення власного серця доброти, осередка добра тощо |
Січень |
Психолог |
||
25 |
Виставка малюнків, створення відеоролика «Ми різні, але рівні», |
Квітень |
Педагог-організатор |
||
26 |
Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо |
Впродовж року |
Соціальний педагог |
||
Робота з батьками |
|||||
28 |
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі», «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» |
Впродовж року та/або за потреби |
Адміністрація школи, класні керівники |
||
29 |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року/за потреби |
ЗДНВР, класні керівники, практичний психолог |
||
30 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
За потреби |
Класні керівники, психолог, соціальний педагог |
||
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||||
31 |
Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Адміністрація школи, колектив закладу |
||
Анонімне анкетування учнів 5-11-го класів про випадки булінгу (цькування) у школі |
Грудень |
||||
33 |
Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Січень |
Адміністрація школи, класні керівники, психолог |
||
34 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. |
Лютий |
Практичний психолог |
||
35 |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти |
За потреби |
ЗДНВР |
||
КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
МОКРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Дректор ліцею
________В.В.Марфутко
План заходів
з національно-патріотичного виховання
на 2020-2025 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Розширювати напрямки співробітництва із соціальними інституціями, громадськими, благодійними організаціями та об’єднаннями, органами державного управління, військовими комісаріатами, військовими частинами Збройних Сил України з питань патріотичного виховання дітей, учнівської молоді.
|
Протягом року |
Адміністрація |
2 |
Забезпечувати системне впровадження програм і проєктів, організації та проведення виховних заходів ( таборів, змагань, акцій,семінарів-тренінгів, онлайн-конференцій, конференцій, коуч-студій, вебінарів, флешмобів, круглих столів, форумів, конкурсів, тощо) спрямованих на формування в дітей та молоді ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості, особистої відповідальності за долю і єдність країни. |
Протягом року |
Адміністрація, ЗДНВР, кл.кервники |
3 |
Сприяння створенню військово-патріотичних об’єднань, гуртків за інтересами, фізкультурно-спортивних і туристсько-краєзнавчих гуртків, діяльність яких спрямована на національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді. |
Протягом року |
Адміністрація, вч.фізичного виховання |
4 |
Сприяння активному залученню до заходів з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді членів сімей Героїв Небесної Сотні, учасників Революції Гідності, бійців АТО та ООС, діячів сучасної культури мистецтв, науки та спортсменів, які виявляють активну громадську позицію. |
Протягом року |
ЗДНВР, педагог-організатор |
5 |
Удосконалювати систему навчання молоді основам військової справи, підвищення рівня фізичної підготовки та витривалості. |
Протягом року |
ЗДНВР |
6 |
Організовувати та проводити просвітницькі та виховні тематичних заходів, присвячених героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України, та заходів з нагоди пам’ятних дат: -Дня Соборності України; -Дня пам’яті Героїв Крут; -Дня Героїв Небесної Сотні; -Дня примирення; -Дня Захисника України; - Дня Гідності та Свободи; -інших пам’ятних дат і ювілеїв. |
Протягом року |
Педагог-організатор, кл.керівники |
7 |
Залучати дітей надавати допомогу воїнам АТО та ООС, пораненим захисникам Вітчизни, які знаходяться на лікуванні у шпиталях та лікарнях, у рамках проведення благодійних волонтерських акцій: «Учасник АТО та ООС з мого двору (села, міста)», «Школа-шпиталь» тощо. |
Протягом року |
ЗНВР,педагог-організатор, класні керівники |
8 |
Проводити цикл Уроків Мужності. |
Протягом року |
Кл.керівники |
9 |
Участь у конкурсі фотографій «Неосяжна моя Україно». |
Протягом року |
Педагог-організатор, кл.керівники |
10 |
Участь дітей та учнівської молоді в Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням. |
Листопад-березень |
ЗДНВР, вч. укр. мови |
11 |
Участь в обласному етапі Всеукраїнської виставки «Український сувенір». |
грудень |
Педагог-організатор, кл.керівники |
12 |
Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» |
січень |
ЗДНВР, вч. укр. мови |
13 |
Участь в обласній конференції юних краєзнавців «Київщина-мій заповітний край». |
березень |
ЗДНВР, педагог-організатор |
14 |
Участь дітей та учнівської молоді у Міжнародній науково-практичній конференції «Шевченко і світ». |
березень |
ЗДНВР, педагог-організатор |
15 |
Участь у творчому флешмобі до Дня Перемоги «Нащадки Великої Перемоги».
|
травень |
ЗДНВР, педагог-організатор, кл.керівники |
16 |
Участь у фотоконкурсі «Пам’ять крізь віки». |
травень |
ЗДНВР, педагог-організатор |
17 |
Організовувати діяльность пошукових загонів з метою поповнення експозицій шкільних музеїв, що висвітлюють події Другої світової війни, посилення їх національно-патріотичного впливу; розміщення інформації про Героїв Небесної Сотні, учасників Революції Гідності, учасників АТО та ООС, волонтерів. |
Протягом року |
ЗДНВР, вч. історії |
18 |
Відвідувати місця бойової слави Київщини, меморіальних комплексів, пам’ятників, братських могил захисників рідного краю в період Другої світової війни за участю вихованців військово-патріотичних клубів та туристсько-краєзнавчих гуртків школи. |
Протягом року |
Класні керівники |
19 |
Екскурсії до Національного музею України у Другій світовій війні, Національного музею-заповідника «Битва за Київ у 1943 році», Меморіального комплексу «Бабин яр», Національного історико-меморіального заповідника «Биковнянські могили», Меморіального комплексу «Букринський плацдарм», філіалу Музею історії Києва «Партизанська слава Київщини» у м. Переяславі |
Протягом року |
Класні керівники, вч. історії |
20 |
Участь в обласній краєзнавчій конференції учнівської молоді «Герої серед нас. Сучасні захисники України». |
листопад |
Вч.історії |
21 |
Організація та проведення оглядів –конкурсів музеїв історичного профілю закладів Калитянської селищної ради |
грудень |
ЗДНВР |
22 |
Участь в обласному конкурсі «Юні екскурсоводи». |
березень-травень 2021, 2023,2025 р.
|
ЗДНВР, педагог-організатор |
23
|
Створення в школі сприятливих умов для функціонування ефективних моделей діяльності органів учнівського самоврядування в рамках партнерської співпраці педагогів, учнів, батьків. |
Протягом року |
ЗДНВР, педагог-організатор |
24 |
Сприяти розвитку співпраці та обміну досвідом роботи між органами учнівського самоврядування різних громад Київщини. |
Протягом року |
ЗДНВР, педагог-організатор |
25 |
Участь в обласній онлайн-акції «Прапор миру» до Дня Державного Прапора України.
|
серпень |
ЗДНВР, педагог-організатор |
Педагог-організатор Яроцька О.А.